torsdag 26 augusti 2010

Tiden räcker inte till!

Hej!

Som alla andra dagar så har denna också varit händelserik, till en så pass kraftig grad att jag inte hinner blogga nu eller ikväll.
Självklart så har jag en lösning på detta smärre problem och det lyder som följer: jag kommer att fortsätta att skriva några inlägg på söndag och i början av nästa vecka. Detta därför att jag inte har hunnit skriva allt som jag vill.

Det kommer bland annat ett referat angående dagens aktiviteter, många fler bilder, tankar och förslag!

Ikväll är det avslutningsmiddag som står på schemat och den tar plats på en båt och klädkoden är formell eller business. Därför ska jag nu ta på mig långklänningen, sätta upp håret, sminka mig och ta på mig de höga klackarna!

Känns väldigt sorgligt att denna otroligt roliga vecka har nått sitt slut och jag måste säga att det kommer att bli tomt när bloggandet också är över så småning om.

Trevlig kväll!
-Ida

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar